Korzyści aplikacji InPost Mobile

Kto nie ma Paczkomatu w najbliższej, miejskiej okolicy niech pierwszy rzuci kamieniem. Odkąd tylko powstała usługa Paczkomatów, świat nam znany zmienił się diametralnie. Na lepsze. InPost z roku na rok rozszerza swoją ekspansję i oferuje swoim klientom wciąż nowe usługi, mające ułatwić nam życie. Jednym  z innowacji wprowadzonych w firmie jest aplikacja InPost Mobile. Jak z niej korzystać? Jak nadać lub odebrać paczkę za jej pośrednictwem?

Korzyści aplikacji InPost Mobile

InPost wskazuje, że w Polsce znajduje się już 11000 Paczkomatów. Liczba imponująca, a wspomnieć należy, że systematycznie ilość Paczkomatów wciąż jest zwiększana. Powoli zaczyna brakować miejsc na mapie kraju, gdzie nie mielibyśmy Paczkomatu w swojej okolicy. Wskazuje się również, że z usług Paczkomatów przy zakupach przez internet korzysta już 61% osób, co sprawia, iz usługa ta popularnością wyprzedziła przesyłki kurierskie. Ale czemu miałoby być inaczej. Korzystanie z Paczkomatów zapewnia nam komfort odebrania paczki w wybranej przez nas chwili, praktycznie 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu. Aby jeszcze bardziej ułatwić nam odbiór i nadawanie paczek i przesyłek InPost w 2019 r uruchomił aplikację mobilną na urządzenia z systemem Andorid oraz iOS – InPost Mobile – która ma już ponad 6,5 mln zarejestrowanych użytkowników i wciąż zyskuje nowych.

Przyglądając się aplikacji InPost Mobile można odnieść wrażenie, że dostaliśmy produkt idealny. Aplikacja pozwala na wysyłanie paczek bez konieczności drukowania etykiety oraz bez konieczności skomplikowanej rejestracji. Za jej pomocą, możemy nadawać indywidualne nazwy swoim paczkom, aby móc łatwo rozpoznać każdą z nich. Aplikacja umożliwia też śledzenie nie tylko paczek przypisanych do nas, ale również tych, kierowanych do naszych znajomych lub rodziny. Wystarczy jedynie znać numer takiej przesyłki. Korzystając z InPost Mobile otrzymujemy powiadomienia o statusie przesyłki bez konieczności logowania się do serwisu. Co więcej aplikacja poinformuje nas, że w pobliżu znajduje się Paczkomat, w którym czeka na nas paczka! A gdy już zdecydujemy się ją odebrać, nie musimy stać w kolejce po odbiór, gdyż aplikacja daje nam możliwość zdalnego otwierania skrytki, bez konieczności podchodzenia do panelu na Paczkomacie. InPost Mobile umożliwia również łatwe i szybkie płatności m.in. za pośrednictwem kodu BLIK.

Jak nadać i odebrać paczkę

Dzięki InPost Mobile nadawanie i odbieranie przesyłek trwa sprawnie, szybko i bezpiecznie. Aby nadać paczkę w Paczkomacie, wystarczy zapakować swoją paczkę, a następnie wybrać w aplikacji jeden z trzech przedziałów rozmiarowych. Następnie w aplikacji wskazujemy dane nadawcy i odbiorcy i opłacamy nadanie za pośrednictwem kodu BLIK oraz innych dostepnych form płatności. Nie ma już konieczności drukowania odrębnej etykiety. Po wybraniu odpowiedniego Paczkomatu, wystarczy już tylko zeskanować kod QR z aplikacji i włożenie paczki do odpowiedniej skrytki.

Natomiast odebranie przesyłki jest jeszcze prostsze! Gdy otrzymasz w aplikacji powiadomienie, że przesyłka dotarła do wybranego Paczkomatu, wystarczy się do niego udać i otworzyć skrytkę zdalnie. Bez potrzeby wpisywania kodu, numeru telefonu czy skanowania kodu QR. W ten sposób odbiór paczki może trwać dosłownie sekundę.

Jak widać powyżej aplikacja InPost Mobile to rewolucja na rynku przesyłek. Wszystkie czynności oferowane przez aplikacje są przydatne i odpowiadają na zapotrzebowanie klientów. Jedyne co Ci pozostaje to tylko skorzystanie z opcji nadaj paczkę.

Dodaj komentarz